Rüyada Kavga Görmek

Rüyada Kavga Görmek
 
Rüyada kavga görmek rüya sahibinin iş ve özel hayatından başarılı adımlar atacağına, gerçek hayatta bir kavgaya şahit olacağına,  rüyada kavga ettiğini görmek bazen bazı anlaşmazlıklara ve tartışmalarla karşılaşmaya, rüyada kavga edenleri görmek gerçekleştirilecek olan çeşitli faaliyetlerden olumlu sonuçlar almaya yorumlanabilir.
 
Rüyada biriyle kavga ettiğini görmek güç ve kuvvet sahibi olmaya, insanlarla bazı tarışma ve kavgalar yaşayabileceğinize, rüyada kavga edildiği görmek kavga görmekle benzer şekilde, rüyada birinin kavga ettiğini görmek gerçek hayatta böyle bir durumla karşı karşıya kalmaya tabir edilebilir.
 
Rüyada kavga etmek görmek kendi çaba ve azminizle elde edeceğiniz çeşitli fırsatlara ve bazen bazı sıkıntı ve sorunlara, rüyada kavga görmek ya da ettiğini görmek nedir, ne demektir, ne demek, ne anlama gelir, neye yorulur, rüya yorumu, tabiri, tabirleri, yorumları gibi şeyler için bu bölüme bakabilirsiniz.

9 yorum:

Adsız dedi ki...

rüyamda 2 erkek benim için kavga ediyodu yorumlarmısınız??

Adsız dedi ki...

ya ben rüyamda abim ve dayımın kavgasını gördüm daha sonrada ben ve yakın sevdigim arkadasımla kavga ettim neye işaret yorumlarmısınız.

Adsız dedi ki...

Ya ruyamda Zayn Malik ve justin bieber benim yuzumden kavga ediyordu . Birine bisey olucak diye ck krktm. Hala hatirladikca titriyorum . Yorumlarmisiniz ? <3

Adsız dedi ki...

ruyada sizin için iki erkek kavga ediyorsa siz motorsunuz anlami çıkar birinden birini seçmeniz ikisini bi arada götürüpde kavgaya sonuçlar açmamanız anlamıda çıkabilir :)

Adsız dedi ki...

Ruyamda Sevdiğim çocuk normal arkadasim olarak annemler evdeyken eve geliyor ve benim idama geçiyoruz. Abim bi anda kapiyi aciyor bizi uygunsuz vaziyette görüp alay edercesine anneme söylüyor. Annem bana kizmiyor sadece iğneleyici konusuyor sürekli o konuyu dile getiriyor. Onlar kizmadigi halde ben öyle bir sinirleniyorum ki balkonda bir sürü çiçek oluyormuş full saksiyla dolu. Onlari kirip döküyorum yolup atiyorum. Ev ikinci katta ve ben merdivenin altinda dururken yan komsuda gelin ve kaynana kavgasi oluyor. Gelin bizim eve kaciyor kaynanasindan. Bende hazir asagidayken ve sinirliylen öyle ya sinirimi ondan cikarayim diye birakin gelsin diyorum kaynana icin. Ama yetisemiyorum kadin merdivenin yarisini cikarken ben daha merdivenin altında oluyorum. Sonra ben merdiveni cikiyorum annemler halilari falan yikamis en son dört aylik olan abimin bebeğini yikamak için hazirlamislar. Legene su doldurmuslar bebeği içine yatirmislar. Bebegin basinda abim var annemler kavga edenlerle ilgileniyor o sirada. Abim kavganin etkisinden şoka girmiş suyla dolu olan legene bebeği yatirmis üstünden bastiriyor üstelik bunu yaparken gülüyor ne yaptigini bilmiyor. Ben bagiriyorum çocuk ölüyor diye. Çocuğu hemen elinden alip düz yere yatiriyorum. Ablama ambulansi ara diye bagiriyorum. Bi yandan da çocuğun içine dolan suyu cikarmak için tam karnina bastırmak için elimi koyuyorum ama daha dokunmadan o anda uyandim. Biraz karisik bir rüya ve ben sürekli rüya gören birisi değilim. Bu rüya beni çok etkiledi lütfen yorumlar misiniz.

Unknown dedi ki...

Yaprak dökümü gibi rüya görmüssün bacim sen Allah gerire kalanlara sabir versin ne diyelim

Adsız dedi ki...

Bu aralar ic dunyaniz karisiksa ve her şeyi sikinti yapiyorsunuz demektir. Verimli bir dönem degil aksine ugursuz bir doneme denk geldin. Atlaticaksin ama.

Adsız dedi ki...

Rüyamda ablam sınıf arkadaşının kupelelerini aliyodu. Kuzenim ve bana gosteriyodu. Ben kimsenin hakkını yemem diyodum. Arkadaşı küpeleri ablamın aldiğını öğrenince ablamı dövmeye geliyordu. Ablam benim ve kuzeninin arkasına saklaniyodu.Ben öne geçip kızı tutuyodum.Ablam orada şoka girmiş titriyordu.Arkadaşı kenara cekilmişti. Ben abamı sakinleştirmeye calısiyodum. Saclarini kenara sıyırıyodum.

Adsız dedi ki...

Yanlıtlayın artıkk kızın yorumunu :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
- Yandex.Metrica