Rüyada Saç Kestirmek veya Kestirdiğini Görmek

Rüyada Saç Kestirmek veya Kestirdiğini Görmek

 

Rüyada saç kestirmek rüya sahibinin içinde yaşamış olduğu durum ve bazı kişilerden sıkıldığına ve hayatından bazı değişiklikler ve farklılıklar istediğine, rüyada saç kestirme bazen yapılan hatalardan dolayı alınacak bazı derslere ve ödenecek bazı bedellere yorumlanabilir. Rüyada saç kestirmekten vazgeçmek veya kestirmemek hayatta meydana gelecek olan bazı değişiklikler konusunda çekimser davranmaya ve bu konuda kendini geri çekmeye, rüyada saç kestirmek istemek farklı deneyimler edinmeye ve güzel fırsatlar ile karşılaşmak için uğraşmaya tabir edilebilir.

 

Rüyada saç kestirmek için kuaföre gitmek eğer saçlarınız kesimden sonra güzel ve hoş bir görüntü almışsa mutlu olmaya ve keyifli zamanlar geçirmeye, rüyada saç kestirmek ve boyatmak sorun ve sıkıntılar karşısından farklı yöntemler kullanmaya ve değişik bir yaşam tarzına işaret edebilir. Rüyada saç kestirmek görmek bazen sahip olduğunuz mal ve parada meydana gelecek olan azalmaya, rüyada saç kesimi kendi tarzınıza uygun ve istediğiniz şekilde gerçekleştireceğiniz çeşitli şeylere tabir edilebilir.
 


Rüyada saç kestiğini görmek veya kesmek aile hayatından meydana gelecek bazı olumlu ya da olumsuz hadiselere, rüyada saç kesen birini görmek kendi emeği ile kazanç elde etmeye çalışan kimseye yorumlanabilir. Rüyada saç kestirmek kestirdiğini görmek ne demektir, nedir, ne demektir, ne anlama gelir, neye yorulur, rüya tabiri tabirleri yorumu yorumları gibi konular hakkında bilgi sahibi olmak için bu yazıya bakabilirsiniz.

46 yorum:

Adsız dedi ki...

rüyamda saçımı zorla kest,ler ne anlama gelir

Adsız dedi ki...

Bi trafin acikta kalmis

Adsız dedi ki...

rüyamda saç yaptırmak için kuafore gitmiştik ben istemiyordum ama seher abla benim saçımı kesiyordu ne anlama gelir ?

Adsız dedi ki...

slm bende rüyamda bir kuafördeydim ama zorla saçımı kestirdiler yarısı kesik yarısı uzundu acaba anlamı ne olabilir

Adsız dedi ki...

Omrunuz kisalmis bol bol ibadet edin

Adsız dedi ki...

rüyamda kendi saçımı kestiğimi görüyordum ve kestikten sonra çok ağlıyordum ne anlama geliyor...

Adsız dedi ki...

ölmüş babamın saçını kesiyordum, acaba ne anlama geliyor?

Adsız dedi ki...

ömrümün kısaldıgını bir tek Allah bilir siz bilemessiniz...yanlıs yorumlamayın lutfen

Adsız dedi ki...

Ruyamda saçım küt kesilmisti ne demek ?

Adsız dedi ki...

Saçma sapan şeylerle uğraşmayın.Rüyayı birine yorumlatırsanız olumsuz bir şey yorarsa o olayın gerçekleşmesi kesinleşiyor denilebilir

Adsız dedi ki...

Sen çok biliyosun

Adsız dedi ki...

Esimin sacı
kesilirken gördüm.

Adsız dedi ki...

Seher ablanin kim olduguna bagli

Adsız dedi ki...

Eski ABD başkanı Bush (oğul) saçımı kesiyordu ve yarım bırakıyordu. Bu ne demek?

Yorumcu Zerrin dedi ki...

Bush'un saç kesmesi demek.Bir çok şekilde açıklanabilir.Eski devlet başkanı olması sizin saçlarınızı eski halinde istiyor olmanız anlamı taşıyabilir.Ancak baba bush değil de oğlu olan bush'un yapıyor olması biraz düşündürücü,şöyle ki eğer baba yapıyor olsaydı sorun yok ancak oğlunun yapıyor olması düşündürücü...Çok düşündürücü...

Adsız dedi ki...

Benimde rüyamda sacımı kısacık kesiolardı ne anlama gelir

Adsız dedi ki...

BAŞKASININ SAÇINI KESTİĞİNİ GÖRMEK NE DEMEK

Adsız dedi ki...

Benimde rüyamda küçük çocuğun bi oyuncağı eniştemin dükkanına düşüyor (bu arada halam öldü eniştem başkasıyla evlendi gercek hayatta) eniştemin çantacı dükkanına düştü aradım bulamadım hazır gelmişken saçımı kestireyim dedim kesyodu makas güzel değildi ve pis bi ortamdı dedeme dedimki berbere gidelim öylece kalktım saçım arabanın camına baktığımda düzgündü burda bitti

Adsız dedi ki...

Dusundurucu

adsız dedi ki...

Olay bence seher de bitiyo

Adsız dedi ki...

Annem beni rüyasında görmüş doktor bana Sacimi kestirmemi istemiş bende sacimi kestiriormusum bu ne anlama gelir?

Adsız dedi ki...

Seher abla ?

Adsız dedi ki...

Rüyamda kız arkadasımın saclarını kestırdıgını goruyorum bu ne anlama gelir ?

Adsız dedi ki...

Hep bu seher ablanin yuzunden

Adsız dedi ki...

Rüyamda ilk başta çok istiyordum kestirdikten sonra canım sıkıldı sizce ne anlama gelir?

Adsız dedi ki...

Ah bu seherler var ya bu seherler... Ne oluyosa onların altından çıkıyor. :)

Adsız dedi ki...

Ahahaha allah o seheri karetsin :D

Adsız dedi ki...

Normalde saclarim omuz hizamdadr ama ruyamda baya uzundu ve abim saclarmi kesiyodu kesildikten sonrada cok güzel görünüyordu

Adsız dedi ki...

o seher varya o seher hep saç keser zaten , saçkesen Seher

Adsız dedi ki...

Ruyamda kendi sacimi cok kisa kestim ve cok uzuldum cunku sacim cok uzun

Adsız dedi ki...

meraba rüyamda saçımın kesildiğini belirli bi süre sonra fark ediyorum anne benim saçımı sen kestin değilmi diyorum bağırıyorum . annemde bak uçlarıda dalgalandı iste diyo bende sen kimden izin aldın diyorum oda diyoki arkadasından izin aldım iste rüyamda annem benim samimi arkadasımdan izin alıp ben uyurken saçımı kesiyo ben uyandıktan belirli bi süre far ediyorum sizce ne demek simdiden tesekürler :)

Adsız dedi ki...

meraba rüyamda saçımın kesildiğini belirli bi süre sonra fark ediyorum anne benim saçımı sen kestin değilmi diyorum bağırıyorum . annemde bak uçlarıda dalgalandı iste diyo bende sen kimden izin aldın diyorum oda diyoki arkadasından izin aldım iste rüyamda annem benim samimi arkadasımdan izin alıp ben uyurken saçımı kesiyo ben uyandıktan belirli bi süre far ediyorum sizce ne demek simdiden tesekürler :)

Adsız dedi ki...

meraba rüyamda saçımın kesildiğini belirli bi süre sonra fark ediyorum anne benim saçımı sen kestin değilmi diyorum bağırıyorum . annemde bak uçlarıda dalgalandı iste diyo bende sen kimden izin aldın diyorum oda diyoki arkadasından izin aldım iste rüyamda annem benim samimi arkadasımdan izin alıp ben uyurken saçımı kesiyo ben uyandıktan belirli bi süre far ediyorum sizce ne demek simdiden tesekürler :)

Adsız dedi ki...

Bence rüya yorumunuzu kendiniz belirleyin mesela rüyanızda saç kesimi görüyorsunuz demekki eskisinden sıkıldınız artık kestirmeniz lazım başka bir düşünceye giripte olumsuzluğa düşmeye gerek yok iyi şeyler düşünün iyi olsun :))

Adsız dedi ki...

Normalde Saçım cok uzun ve ruyamda sacimi cok kisa kestirdiler ama görüntüsü cok güzel oldu sizce bu neye yorumlanir?

Adsız dedi ki...

Boşver

Adsız dedi ki...

rüyamda ayrıldıgım nısanlım saclarımı kesıodu ne demek

Adsız dedi ki...

Ne saçma konusanlar var tövbe sizi anlamis degilim bn hayira yor hayirli olsun sol tarafina tükür dua oku sacma sacma konuşanlarida bosverin gitsin

Adsız dedi ki...

Demek ki saçınız uzamış. Ben buna yoruyorum...

Adsız dedi ki...

benim saçlarım röfleli saçımı elledigim zaman bir tutam saç elime geliyor.sonra arkadaşım saçlarımı kesiyor fakat kelilen saçlarım birden siyah olarak görüyorum.sonra b,siklete biniyorum acaba rüyam bana ne anlatmaya çalışıyor şimdiden teşk.ler

Adsız dedi ki...

Rüyamda kuaföre gidiyodum sebepsiz yere ve kuaför bana direkt saçını kesiyorum dimi diyor ama kestiğini görmedim rüyam hakkında fikrinizi söylerseniz sevinirim.

Adsız dedi ki...

Saçını çok seviyordu ve artık sana kin ve nefret beslediği için kesmek istiyor

Adsız dedi ki...

Kız arkadaşının kötü günler geçirdiğine delalettir bu.Cok sıkıntı çekiyor

Adsız dedi ki...

rüyamda saçımı kestirmiştim ama sonra kestirdiğim saçlar bir poşet içinde bana geri yollanmıştı.. çok korktum ne anlama geliyor acaba?

Adsız dedi ki...

Ruyamda annem uzun olan saclarimi kulak mememe kadar kisaltiyordu basta cok hevesliydim bende kessin diye ama sonra kesildi diye cok agladim yorumlarmisinizz

Adsız dedi ki...

Bushun oğlu yakında sizi istemeye gelecek ve kahvenin tuzunu çok koyduğunuz için içemeyip babanızın üstüne püskürtecek babanız deliye dönüp bushun oğlunu dövecek ve evden atıcak bu da abd ve Türkiye arasında krize neden olacak ve bu ktiz sizin yüzünüzden olduğu için bütün ülke üstünüze gelicek kısaca sizi çok sıkıntılı zamançar bekliyor kendinizi buna hazırlayın bayan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
- Yandex.Metrica