Rüyada Olduğunu Anlamak, Bilmek veya Fark Etmek

Rüyada Olduğunu Anlamak, Bilmek veya Fark Etmek

 

Rüyada olduğunu anlamak, bilmek veya fark etmek bazı insanların yapabileceği özel bir yetenektir. Bu hal bazı özel yöntemler kullanılarak geliştirilebilir. Rüyada olduğunu anlamak rüyanızın bir bölümüne ya da tamamına hâkim olmak durumunu ifade eder. Rüyada olduğunu bilmek bir insanın başına birkaç kere gelebileceği gibi bazen bu durumu sürekli olarakta yaşanabilmektedir. Rüyada olduğunu fark etmek istiyorsanız eğer rüyada olduğunu anlama teknikleri denilen bazı teknikler kullanılarak bu durumu yaşamanız sözkonusu olabilmektedir.

 

Rüyada olduğunun farkında olmak durumu ile karşılaşmak isteyenler için en uygun zaman dilimi sabaha karşı uykumuzun daha hafif olduğu yarı uyku yarı uyanık olma durumunda daha sık olarak bu rüyalar görülebilir. Rüyada olduğunu anlama teknikleri ile ilgili olarak bilgi isteyenler için bu yazıdan faydalınabilir. Rüyadayken rüyada olduğunu bilmek isteyen kimseler ayrıca uyandıktan bir süre sonra kısa süreli uykular içerisinde bu tür durumlarla karşılaşma sıklığı daha fazla olmaktadır. Rüyadayken rüyada olduğunu anlamak için bu konuda daha önce çeşitli deneyimler yaşamak oldukça önemlidir. Bazı insanlar bu konuda daha şanslı olabilirler. Çünkü yapılan araştırmaların bazı insanların bu gibi konularda daha yetenekli olduğunu ortaya konulmuştur.

 

Ayrıca rüyada olduğunuzu anladığınız zamanlarda rüyanıza yön vermekte mümkün olabilemektedir. Bu gibi bir durum yaşadığınızda rüyada olmak istediğiniz durumu yaşayabilirsiniz. Elbette rüyada olduğunu anlamak konusunda inançlı olmanızda oldukça önemlidir. Rüyada olduğunu anlamak bilmek fark etmek nedir ne demektir ne demek ne anlama gelir neye yorulur rüya tabiri tabirleri yorumu yorumları gibi konular hakkında bilgi almak için bu konuya bakabilirsiniz.
 

106 yorum:

blackvaas dedi ki...

ben 14 yaşındayım ve 1 haftadır 3-4 gibi uyuyorum ve hep bu olayı yaşıyorum.

Adsız dedi ki...

ben bu durumu çok yaşıyorum..hatta bugün bir kez daha yaşadım. rüyada olduğumu ve rüyayı anlatığımı görüyorum ve ben bunu rüyamda anlattığım kişiye ben bunu rüyamda görmüştüm diyorum..

Adsız dedi ki...

Arkadaşlar bn 13.5 yaşındayım rüyalarımı rüya oldugunu anlıyorum korkunc bi ruya gordugum zaman uyanmak ıcın kendımı yuksekten aşagıya kendımı bırakıyorum atlıyorum ve sonra uyanıyorum yanı ben ruyamıda kontrol edebiliyorum ornegın hmn elıme bi silah bi kılıç yada direk istesem araba yapıp binebliyorum uçuyorum gercekten cok guzel bi duygu güneşi dogdurup batırabılıyourm evlerı yıkıyorum :D o andakı ne varsa yıkıp tekrar duzeltebiliyorum aklınıza ne gelıyosa yapıyorum yani :D

Adsız dedi ki...

arkadaşlar bu durum gerçekten allahın bizlere bahşettiği bir lütüf.ancak sakın ha rüyada olduğunuzu anladığınız anda rüyayla dalga geçmeye çalışmayın.ben yüksek bir yere çıkıp atladım nasıl olsa rüyadayım diye bana bişey olmaz zannettim.fakat uyandığımda her tarafım ağrı içinde ve ağzımdan kan geliyordu....

Adsız dedi ki...

ben rüyada olduğumu her zaman farkedebiliyom hatta bir keresinde rüyamda arkADASIMA BİZ RÜYADAYIZ ASLINDA SU AN İKİMİZDE UYUYORUZ DEDİM BANA DELİRMİŞ OLDUĞUMU SÖLEDİ BİR KERESİNDE BİR SAVASTAYDIM KARSIMA BBİRİ ÇIKTI YANIM UÇURUMDU DEDİMKİ ŞU UÇURUMDAN ASAĞİ ATLAYIM SONUÇTA OLMİYCEM DEDİM

Unknown dedi ki...

arkadaşlar ben +de rüyamı kontrol edebiliyorum ama tehlikeli şeyler yapınca mesela yüksekten atlayınca uyanıyorum ama burnum kanamış her tarafım ağrıyodu o yüzden bir daha böyle yapmadım daha iyi kontröl
etmeye başladım istediğimde rüyamı kanal değiştirir gibi rüyamı da değiştirebiliyorum istediğim zaman uyanabiliyorum çok güzel bir şey

Adsız dedi ki...

Ben 18 yasindayim ve onceden bende yapiyodum bu durumu kötü bi ruya gorunce ruyamda oturup bunun gercek olmadigini soylerek kendimi sakinlastiriyodum sonradan kendi ruyami yönetmeye basladim ama bu yetenek sanki bitti artik hic anlamiyorum ruyada oldugumu niye böyle oldu ya kendi isteklerimi yaparken daha iyiydi :/

Adsız dedi ki...

Bana bazen oluyor ben genelde saçımın falan rengini değiştiriyorum :D pembe bana çok yakışıyor gerçekten^^ama o sırada büttün isteklerim aklıma gelmiyor çok ilgin bir his gerçekten :D

Adsız dedi ki...

çok eğlenceli gerçekten benim başıma gelen bir olayı özetlemek istiyorum evimde bir film izliyordum daha önce bu filmi hiç izlememiş olan arkadaşım resmen filmin olayını falan herşeyi rüyasında görmüştü nasıl oldu o.O

Adsız dedi ki...

Küçükken herkes etrafıma toplanmıştı birden rüyada olduğumu anlayıp kaçmaya çalışmıştım gözlerimi kapattım ve birden uyanmıştım :D

Adsız dedi ki...

Bende ruyada oldugum zaman anlayabiliyorum ve ruyami kontrol ediyorum super seyler yapiyirum gercekten bu az kiside gorulebilecek bir ozellik...mesela bunu ablan ve arkadaslarin yaoamiyor..cok guzel...

Adsız dedi ki...

Arkadaşlar bende 18 yaşındayım ve çoğu kez gördüğüm rüyanın rüya olduğunu anlıyorum gerçekten çok güzel bi yetenek mesela bi gün rüyamda beni katiller kovalarken dedim ki nasıl olsa rüyadayim ve ve uçmak istedim uctum bunlar bi kac kez başıma geldi keşke hep böyle olsa :)

Unknown dedi ki...

ben 11 yaşındayım ve dün akşam bir rüya gördüm ve rüya olduğunu anladım keşke anlama saydım anladıktan sonra uyandım çok güzel bir rüyayaydı

Adsız dedi ki...

bende rüyamın rüya olduunu anlayarak değistiriyorum.mesela bugün arkadaşlarım teyzemin evine gidiyordu ve ben bunun kötü olduğunu bildiğim için uyardım ama beni dinlemediler ve ev patladıı

Unknown dedi ki...

Arkadaslar ruya icinde ruyada oldumu anliyorum ama bu yorumu yazan cou kisi sacmalamis emin olun ki. Genelde ruyadayken kendimi kasip uyaniyorum ben ve uyaninca gece oldunu goruorum (saat 3-4gibi) burda sacimi pembe yaptim dien fln var onlar sacmalio bi de ruyamda dustum azimdan kan geldi dien var o da ayri bi sacmalamis

Adsız dedi ki...

Ben de aynı şekilde ruyada olduğumu anlıyorum. Mesela kötü birşey oluyo nasıl olsa ruyadayim diyorum ve orda gözlerimi sıkıca patinca uyanıyorum. Tuaf birşey

OKTAY dedi ki...

bu durum bende 2. kez oldu ilkinde yolda yuruken durup etrafima baktim ve dedim bu gercek olamaz bu ruya olmali dedim ve der demez uyandim
2. si dun gece oldu ilkinde bu sayfadaki ve bir cok yerdeki yorumlari okudum ve bende ruyayi yonlendirebilirmiyim acaba dedim ?
neyse ruyaya geleyim bir dag tepe gibi bir yere tirmaniyorum ve tirmanirken bastigim yer sanki cok eski farkli mezar taslari yazi yerine acayip sekiller var ve cok kucuk mezar bebek mezarindan daha kucuk ve farkina variyorum cunku ayagimin altinda kirildigini hissettim
ve sonra oradan kosarak uzaklasirken bir cok arkadasimi gordum ve en samimi olan kisiye dedimki biz su an ruyadayiz bana inanmadilar bakin dedim --buraya dikkat....
yorumlarin bazilarinda bazi kisilerin ucabildiklerini okumustum
ve aklima geldi bakin dedim kendimi geriye biraktim ucmak icin ama sirt ustu yavas sekilde dustum havaya baktim bembeyaz tam ustumde hortum kasirga basladi hersey ruzgarla donerken -uyanmisim yani ben ucmak isterken hortum olusturdum
eger biraz daha ugrasirsam o anki tarihe-gazetelere-internete iddaa sonuclarina falan ulasabilirm
not 1 defasinda elimde iddaa kuponu vardi ve 3 mac oynanmisti o 3 macida sabah uyandigimda aklimda kaldigi icin gittim oynadim ve tuttu ama ruya oldugu icin fazla girmedim
ayrica ozamana kadar ben iddaa oynamamistim orasida ilginc ..

Adsız dedi ki...

Öncelikle 17 yaşındayım ve suan saat 6 5 sıralarında rüyamda ruyada olduğumu anladım bunu paylasicagim cunku yardım amacli paylaşıyorum şu yorumların hepsi sacmalik yok iddayi titturmus yok ağzından kan gelmiş yok lucid oldum 13 yaşındayım bublari atin bi kenara ben ruyadayken hocamla karsilastim ve ona suan ruyadayim degilmi ? Dedim daha sonra hocam konuşmaya devam etti ama seşi kesildi ve rüya sapsacma yerlere gitti ve uyandım bunu yazdım çünkü lucide zerre inanmazdım ama çok ilgilenirdim bu yorunlari gorunce kim olsa inanmaz der haldeyim

Adsız dedi ki...

Ben rüyamda rüyada oldugumu biliyorum tam bir şey yapacak hayal edeceken uyanıyorum 5seferindir aynı oluyo hala konturol etmeyi başaramadım :(((

Adsız dedi ki...

Ben Rüyamda ilk kez anladım ilk önce anlamamıştım ama sonra bi arkadaşım vardı orda ona dedim burası rüya demi oda evet dedi bende uyanmayı düşündüm direk uyandım
o rüyada çok korkunçdu bütün arkadaşlarım birbirlerinin ayaklarını kırıyordu ben tolede kilidledim kendimi ama sonra yanımda deli olmayan arkadaşım dedi bana öyle anladım Acayip Bir rüyaydı

Adsız dedi ki...

Bende rüya anında rüyada olduğumu anlayabiliyorum. Ama genellikle kötü ruyalar oluyor. Uyanmak istediğimde uyanamiyorum. Artık bundan kurtulmak istiyorum. Nasıl yapabilirim?

Unknown dedi ki...

Ben rüyamda yatakdaydım ve haraketlerim çok yavaş oluyordu ve rüyada olduğumu anladım. Haraket ettiğim anda yattığım yere geri dönüyodum . Uyanmak istediğim haldede uyanamıyodum .

Adsız dedi ki...

Ben 14 yasimdayim ve bende sadece kotu ruyalarda oluyor böylece
Kendimi sakinlestirebiliyorum .

Adsız dedi ki...

Bende rüyalarımı kontrol edebiliyorum bundan yaklaşık 2 sene önce oldu ilk.Şimdi ise istediğim zaman rüya görüyorum istediğim zaman uyanıyorum ve rüyalarımı tam olarak hakimiyeti bende gerçekten hiç eğlenmediğim kadar eğleniyorum.

Adsız dedi ki...

Dün gece bir rüyada aslında gerçek hayatta olmadığımı anladım. Rüyayı tam olarak hatırlayamıyorum ama rüyada olduğumu fark edince bir şeyler yapmaya çalıştım. Yapabildim mi bilmiyorum. Ben sadece bu konu hakkında hakimiyet sağlamak istiyorum. Yıllar önce bir kabus gördüğümde kendimi sıkmıştım ve kabustan uyanmıştım. Bence bu özel bir şey. Yani önemsiz olsa herkes yapabilirdi ama herkes yapamıyor. En azından bir konuda kendini özel hissetmek güzel. Eğer bunu geliştirmem için önerileri olanlar bana ulaşabilirler. Bu gönderiye yorum attığınızda konuşabiliriz.

Emrah Erdoğan dedi ki...

Yorumlara baktımda, çoğu gerçekten çok sacmalamış.. Bu rüya olayı benim her gece basıma geliyor.. Yani gördüğüm olayların ve yasadıklarımın rüya olduğunu anlıyorum.. Ve rüyamda istediklerimin bir çoğunu yapabiljyorum uyanmak isteyince de.. Öyle yüksekten felanda anlamıyorum. Gözlerimi kapatıp kasılarak uyanıyorum !

Emrah Erdoğan dedi ki...

Yorumlara baktımda, çoğu gerçekten çok sacmalamış.. Bu rüya olayı benim her gece basıma geliyor.. Yani gördüğüm olayların ve yasadıklarımın rüya olduğunu anlıyorum.. Ve rüyamda istediklerimin bir çoğunu yapabiljyorum uyanmak isteyince de.. Öyle yüksekten felanda anlamıyorum. Gözlerimi kapatıp kasılarak uyanıyorum !

Adsız dedi ki...

Ben rüyada olduğumu rüyadaki kisilere söyleyince ordakiler bana bir sırrı açıklamısım gibi bakıyorlar ve bana vuruyorlar veya gıdıklıyorlar uyandırıyorlar bir nevi bu yüzden diğer rüyalarımda bu aklıma geldi ve kimseye soylemedim ruyada oldugumu daha yzun sure kaldim ruyada gecen gunki ruyada tam isteduklerimi yapiyodum ablam uyandirdi bazı rüyalarımın icinde başka rüya görüyorum bu dogal ama ruyanın icindeki rüyadaki kıza 1. Ruyamı anlatıyorum bazı yerlerden gecerken sanki cam duvarın icinden baska bir yere gecmis gibi oluyor rüyalarım gittikce istemsiz level atlıyor ben böyle bir yetenek istemiyorum bir gün rüyada kalırım falan ürkütüyo beni kontrol etmek de istemiyorum insana ilk guzel geliyor ama gercek hayattan kopmayin Allah tan daha ileriki boyut falan degil rüyalarımi kontrol etsem tümden ćıkmak istemem gerceğe uyanınca gerçek hayatı istemem Allah korusun bence siz de gelistirmeyin bunu

Unknown dedi ki...

Bende bir gün rüya görüyorum eski evimizde birileri bizi öldürmeye çalışıyordu. Bende gerçekte evde olmayan bir çamaşır odasına girip orda durmuştum sonra biran rüyada olduğumu anladım .gittim kapıyı açtım adama dedimki zaten rüyadayiz beni öldürülmesin adamda bıçağını çıkartıp benim karnıma soktu. Sabah uyandığımda karşıma bıçak sokulmus gibi açıyordu...

Çağla Yılmaz dedi ki...

Ben eski sevgilimin bana mesaj attığını gördüm kafamda o kadar imkansızlaştırmışım ki bu ancak benim rüyamda olur dedim anladım sonra eski sevgilimi kendime yalvarttım falan ilk kez o gün yaşadım bidaha da olmadı

Unknown dedi ki...

Bnde kabus gordugumde ruyada oldugumu anlayip kendimi sıkıyodum ve sonucunda da uyaniyodum. Burda yazanlar gibi bisey yasamadim. Ama yillaridr kabus gormedim ve haliyle ruyada oldugumu anlayip kendimi uyandirmadim.

Adsız dedi ki...

Bende birkez yaşadım bu olayı rüyayı tam hatırlamıyorum yaklaşık bir iki sene oldu bu rüyayı göreli annem bir rüyayı araştırmak istedi başka rüya gören ve araştırmak isteyen varmı deyince aklıma takıldı ve bu siteye girdim ben rüyamı hatırlamıyorum ama aaa evet ben rüyadayım dedim ve uyandım bende bunun sadece bazı insanların yapabileceğine inanıyorum bazıları ağzım kanadı burnum kanadı yazmış ilk önce korktum ya bende yanlışlıkla korkunç bişey hayal edersm diye çok korktum bu rüyayı gördüğümde 4. Veya 3. Sınıfa gidiyordum ama hayatım boyunca hiç unutmuycam bir olay olucak o rüyadan sonra hiç görmedim şu an saat 20.24 umarım yatınca anlarım rüyada olduğumu ama umarım kötü şeyler hayal etmem... Aminn😣😣😩😩😨

Unknown dedi ki...

Ben ilk kez çok küçükken rüyada olduğumu anlamıştım fakat o an bulunduğum yerden yaklaşık yedi defa falan tekrar uyandım ama rüyadan rüyaya uyandım yedi defa olduğunda çıldırmak üzereydim gerçek hayata döndüğümde uyanmak için kafamı masaya vuruyomuşum annem tutmuş :D sanırım birinci sınıfa gidiyodum o ara. Başka birçok zamanlarda da oldu sonra gitgide rüyalarımı daha iyi yönetmeye başlamıştım ama bi ara boşluk oldu ve bi süre rüya bile görmedim. Bugün tekrarlandığındaysa çok şaşırdım çok güzel bi his kendiliğinden oluyo ama arada neden öyle bi süre oldu onu anlayamadım : )

Dark dedi ki...

Dün gece tuhaf bir rüya görüyordum ve birden rüyada olduğumu anladım rüyami değiştirdim sanırım , bu kez de cadde gibi bir yerde kendi isteğimle uçmaya çalışıyordum ama bu çok zordu kanatlarim varmış gibiydi çünkü çırpınıyordum 5-6 metre yükselip alçaldım sonrasindaysa uyandım çok tuhaftı

Dark dedi ki...

Dün gece tuhaf bir rüya görüyordum ve birden rüyada olduğumu anladım rüyami değiştirdim sanırım , bu kez de cadde gibi bir yerde kendi isteğimle uçmaya çalışıyordum ama bu çok zordu kanatlarim varmış gibiydi çünkü çırpınıyordum 5-6 metre yükselip alçaldım sonrasindaysa uyandım çok tuhaftı

Adsız dedi ki...

Bende 14 yasindayim ve ruyalarimi kontrol edebiliyorum. Nedense her ruya gordugum zaman sihir kullandigimi goruyorum. Sihrin kara buyu olduguna yemin bile edebilirim ama sihrimi kontrol edemiyorum. Kaoslara sebep olup kotuluk yaptigimi gpruyoru. Ama her ne kadar ruyami kontrol etsemde sihrimi kontrol edemeyip bilincsizce kotulukler yapiyorum. Uyandigimdaysa normal hayatima devam ediyorum. Sadece bir keresinde cadi savaslrinda oldugumu gordugum zaman belimi ve sag bacagimi incitmistim. Kalktigimdaysa ayni sekildeydim. Belim ve ayagim agriyor yorgunluktan geberiyodum :(( Ama her seye ragmen guzeldi djdj

Tuba dedi ki...

Sen inception filmine fazla kaptirmissin kendini yarucum ya

Tuba dedi ki...

Sen inception filmine fazla kaptirmissin kendini yarucum ya

Cihan dedi ki...

BEN 24 YAŞINDAYIM.HER GECE UYUDUĞUMDA İSTEDİĞİM RÜYAYI YÖNETEBİLİYORUM İSTEDİĞİM HER ŞEYİ YAPABİLİYORUM. AMA RÜYA SONUNDA KARIN BÖLGEMDEN ACAİP BASINÇ GELİYOR.VE BEN RÜYA ESNASINDA BİLDİĞİM TÜM SURELERİ OKUYORUM.O KADAR KORKUNÇ OLUYOR Kİ GECELERİ ARTIK UYUMUYORUM. GÜNDÜZ OLUNCA KESİNLİKLE İSTEDİĞİM RÜYAYI GÖREMİYORUM. YANİ HİÇBİR SIKINTI OLMUYOR. BU GECE YAŞANAN HADİSE NEDİR VE KURTULMAK MÜMKÜN MÜDÜR BİRİ BANA YARDIMCI OLSUN. ARTIK BENDE GECELERİ UYUMAK İSTİYORUM.

Unknown dedi ki...

Arkadaslar 16 yaşındayım bende öğle saat 1 de uyudum ve saat 4 te kalktım bi yandan azıcık uykum geliyordu ve tekrar yattım bi baktım arkadaşımla okuldayiz ve dedimki biz burda değiliz ben ruyadayim ve birden uyandım.

Adsız dedi ki...

Arkadaşlar bende aynı rüya olduğunu hemen anlıyorum etrafıma bakıp ondan sonra herşey bende kontrol ediyorum rüyayı hatta bişey beni kovalayınca kendimi sıkıp uyanıyorum geri uyuyup hemen kaldığım yerden devam ediyorum çok güzel bişey yemin ederim ama ne yazık ki son bi kaç senedir nadir bilebiliyorum rüya olduğunu çok anlatmaktanmı acaba arkadaşlara

Adsız dedi ki...

Bende kontrol edebiliyorum harika bişey ya. kötü rüya görürsem kendimi sıkıyorum ve rüyada gözümü kapatınca ozaman uyanmış oluyorum. güzel rüya görünce hayal ettiğim gibi görüyorum. mesela bir keresinde rüyada olduğumu anlayıp okuldaki nefret ettiğim kıza tokat atmıştım :D ayrıca avm den eyeliner çaldığımda oldu :D ve okul duvarlarında yürüyüp okulu yıkmam felan.. değişik :D

Unknown dedi ki...

Ben her zaman rüyada olduğumu hatırlıyorum bu gün kendi evimde odev yapmaya çalışıyordum rüyada olduğumu hatirladim ve karşı komşuya gidip internet şifresini verir misin odevim var dedim şifreyi verdim ruyadayken ezberledim uyandım hemen kağıda yazdım sonra denedim şifreyi bağlandı ben paralel evrene mi gittim yoksa bu oluyor mu şuan şok dayim

Unknown dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Unknown dedi ki...

Ben her zaman rüyada olduğumu hatırlıyorum bu gün kendi evimde odev yapmaya çalışıyordum rüyada olduğumu hatirladim ve karşı komşuya gidip internet şifresini verir misin odevim var dedim şifreyi verdim ruyadayken ezberledim uyandım hemen kağıda yazdım sonra denedim şifreyi bağlandı ben paralel evrene mi gittim yoksa bu oluyor mu şuan şok dayim

Unknown dedi ki...

Ya coluk cocuk yazmis buraya hayal guclerinin urunlerini yok 10 yasindayim yok 12 yasindayim benim ara sira basima gelen bi durum tipki aciklamadaki gibi kisa sureli uykularda ozellikle uyku ve ruya hakkinda yasadigim cok sey var ama ruya kontrol edebilme derken ruyada oldugumu anladigim an en basitinden ucmaya kalkissam bile basima felaket derecede bir agri saplaniyor ve uyanmak icin kendimi kasiyorum ucurumdan atlamak falan hikaye ruyada oldugunuzu anladiginiz an kendinizi uyandirabiliyosunuz zaten istediginizde

Unknown dedi ki...

ARKADAŞLAR! Benim Başıma Rüyalarla İlgili Bir Sürü Acaip Olay Geldi.

Eğer Merak Ederseniz Sabırla Okuyun.
(Yorumları)

Unknown dedi ki...

RÜYADA OLDUĞUMU YAKLAŞIK 4 RÜYAMDAN 1'İNDE ANLIYOR VE KONTROL EDİYORUM (HAFTADA YAKLAŞIK 2 RÜYA GÖRÜYORUM.

(Eskiden Rüyada Olduğumu Anlayınca %80 Uyanırdım, 20 De Kabus Olurdu.) Ama Rüyada Olduğunu Anlayıp Neden Uyanmaya Çalışıyorlar Anlamıyorum...

Ayrıca Rüyamda Görüp Gerçekte Hissettiğim Tek Şey "Bana Banyo Yaptırıyor."

Unknown dedi ki...

İLK BAŞARILI KONTROLÜMDE:

Rüyada Olduğumu Anlayınca, Uyanmamak İçin Çok Az Ve Yavaş Düşündüm.
'Herhangi Bir Yerde Olmayı İstedim, BİZİM ARABA GARAJINDA İDİM'
'Sonra Bir Kız Görmek İstedim, 100 M. İLERDE UZAKLAŞAN BİR KIZ GÖRDÜM'
Ona Koşmak İstedim Ancak Yürümekten Bile Yavaş İlerliyordum; Sonra Onun Bana gelmesini istedim, 'yanıma geldi.'
Sonra Simasını Değiştirmek İstedim, Ancak Uyanmaktan Korktuğum İçin İlk aklıma gelen iki kızdan 1'ini tercih ettim; SONRA İŞE YARADI ve banyo yaptım...

Unknown dedi ki...

KORKULU RÜYA GÖRÜP ANLAYINCA!

Birinde De Dağın Yamacında Kocaman Siyah Bir Köpek Herkesi Kovalıyordu. Tam Kaçarken Dedim Gerçekte Böyle Bir Köpek Olamaz, Bu Bir Rüya.
sonra Köpeği Yok Edip Bir Bayan Bulmuşken Küçük Siyah Bir Fini Saldırdı. (Uyanmamak İçin Çok Düşünmüyorum) Onu Uzaklaştırdım, Daha Güçlü Geldi. (Rüyada Olduğumu Unutsam Da Rüya Olduğu Yerden Devam Ediyor. iyi ya da kötü) Ben De Köpekli Kötü Bir Rüyayı Rüyada Olduğumu Unutup Gerçek Gibi Kaçmamak İçin Uyandım.

Unknown dedi ki...

KARDEŞİMLE AYNI GÜN, AYNI RÜYADA, AYNI YERDEYİM

Küçükken Gördüğüm Rüya Da:
Ben Eski Tarihte, Ormanlık Bir Bölgede Arkamda Biri (bir kişi, ama siması belli değil) İle İlerlerken Yayınlardan T-rex Sese geliyor;
Hemen Bir Ağacın Kovoğuna Saklanıyoruz.
Daha Sonra T-rex Bizi Fark Etmeden Geçince Ağaçtan İnip Gölün Karşısına Geçiyoruz.
Orada Bir Mağaraya Girecek İken Mağra Ağzında Elinde (sopa kadar) Kemik Tutan Bir Kadın Bize (Kemikle Bize Vuracakmış Gibi) Bakıyor.

Rüyamdan burada uyandım. AMA İŞİN GARİBİ:
Kardeşime bu rüyayı anlatırken (T-rex kısmına geldiğimde) O Da Aynı Rüyayı Gördüğünü Ancak Önündeki Kişinin Yüzünü Göremediğini Söyledikten Sonra (Ben Gölden Bahsetmemişken) Kovuktan İnip Gölün Karşısına Geçtiğini Söyledi. Sonra Da Ben Heyecanla Rüyamın Devamını Anlatınca O "Gerçekten Tamamen Böyle Gördüm, Ama Bir Fark; Benim Arkamda Değil, Önümde Biri Vardı" dedi.
(Bu Anlattığım Rüya Kontrolü Değildi, Ama Aynı Anda Aynı Rüya Görülebiliyor. BAŞIMA GELEN EN İLGİNÇ RÜYALARDAN)

Unknown dedi ki...

EĞER TÜM YORUMLAR SIKICI VE UZUN GELDİ DE EN ALTA İNMİŞSENİZ, RÜYA İLE İLGİLİ NE ARARSANIZ %70 İNİ BENİM YORUMLARIMDA BULABİLİRSİNİZ.

AMA BENİM YORUMLARIMIN EN ÜSTÜNDEN OKUYUN.

O ZAMAN SİZİN İLGİLENDİĞİNİZ KISIMLARI OKUYARAK İSTEDİĞİNİZ BİLGİLERE DAHA HIZLI ERİŞİRSİNİZ.

(Bu arada bir günde 3 rüya kontrol edip banyo yapmadığım olduğu gibi, 2 gün ard arda rüya kontrolü yüzünden banyo yaptığım da oldu)

[Fazla Merak Edip Sohbet Etmek İsteyen Olursa Face İsmim "Ahmet Fatih Han Orbay" Çoğu yaşını yazmış, benim de yaşım şu an 20.

Unknown dedi ki...

TADINI BİLE ALDIM

Bir Rüyamda Rüyada Olduğumu Gene Anladım,
O Rüyada Gördüğüm Adama 'rüyadayım' dedim. İsbat İstedi. (Rüyada ki adam gerçekse diye ısbat etmeye çalıştım)
Ben De Elimde Bir Şey Olsun Dedim Yeşil İnce Bir Çubuk Oldu.
Üstünde Çilek Büyüsün Dedim, Normal Çileğin 8 Katı Kadar Çilek Büyüdü. (Adama yeterince ısbat ettiğimi düşündüm)
Daha Sonra Tadını Merak Edip Bir Isırık Aldım. GERÇEKTEN ÇİLEK TADINI HİSSETTİM. Bunun Üzerine Tamamını Yiyip Uyandım.

Unknown dedi ki...

Söylediğin doğru rüya da yaşadığın acı duyguları falan gerçek bedeninde de oluyo. Mesela rüyada koluna çay döküldüydü uyandığımda kolum feci şekilde kızardıydı.( gördüğüm rüya gerçekten çok saçmaydı ama rüya da olduğumu biliyordum)

Adsız dedi ki...

Arkadaşlar bu olay banada oluyo ama bana kimse inanmad suan da yaz tatili oldugu icin son zamanlarda sürekli gördüğüm rüya lise 2. Sinifa gectim ve kendimi surekli sinif ortaminda ve ders dinlerken buluyodum ama bunun bir ruya oldugunu bildigim icin hocaya sovup ordan cikiyodum bu gerçekten cok güzel bir sey bir tek bende oluyo saniyodum tek degilmisim

Adsız dedi ki...

Arkadaşlar ben rüyada olduğumu anlayabiliyorum hemde hergün genellikle vefat eden yakınlarını görüp sarılıyorum hasret gideriyorum diğer zamanlarda uçmayı gezmeyi tercih ediyorum kabus tarzı rüyalarda korktuğum için kendimi öldürmeyi tercih ediyorum bunu gerçek hayatla karıştırmaktan korkuyorum gerçek hayatta kötü bir anı yasadigim zaman ruyadaymisim gibi hissediyorum yardım edin

Unknown dedi ki...

Ben rüyamda emanet bir araba almıştım arabada pahalı bişeydi anahtarı üstünde bıraktım bi kaç odaya girdim sonra aklıma arabanın anahtarını kontakta unuttuğumu farkettim koştum geri araba yok ben napıcam şimdi dedim hemen sonra lan rüyadasın neden düşünüyosun dedim kendi kendime uyandım bu olay çok garibime gitti

ataberk yığit dedi ki...

arakadaşlar ben bi sürdedir bu konuyu araştiryorum ve edindigim bilgileri sizinle paylasicam öncelikle bu durum genc ve ya cocuklarda daha sık rastlaniyo bunun nedeni ise kucuk yaslardaki cocuklarin hayal guclerinin siniri olmamasi fakat ben buyugum yapama diye dusunmeyin cunku bunu herkez yapabilir bununda bi kac tane yontemi var benim bildiglerimi ve yapip uyguladigim 2 tanesini size anlatayim oncelikle gunde 4 5 kez ruyadamiyim diye kendinize sorun bu basit olan sey fakat asil zor ve etkili olan sey ise hergun gordunuz ruyayi bir deftere yazin ve okuyun bunu bi sure duzenli bi sekilde yaparsaniz artik ruyada oldunuzu fark ediceksiniz fakat bu bazen tehlikeli olabiliyor mesela sabah uyandinizda burununuz kanayabilir bezen heryeriniz arayabilir yada bi sure hareket edemeye bilirsiniz yada zihinsel olarak sarsilip ruyada yasadakileri gercek hayata gore sekilendirebilirsiniz buda piskolojik bozukluk yapabilir ama size sunu soyliyim ben bunlari yapiyorum ve basariyorum suana kadar bikac kez burnum kanadi bi kac kez biyerlerim aridi ve bikackezde ruyalarimdan koktum ama buna alisiyossunuz ve bu gercekten cok hos bisey :D yaşim 14

Adsız dedi ki...

Ben 14 yaşındayım. Rüyamdayken kötü rüyaysa "bu rüya zaten yapabildiğin ladar şeyi yap, vur, kır" diyip rüyama devam ediyor veya " bu senin rüyan uyanabilirsin" diyip kalkıyorum ama kalkarken gözlerimi birden açıyorum. Bazense rüya güzel gidiyosa " barışla ezgi de burda olsun"gibisinden yani istediğim şeyleri aklımdan geçirince oluyo. Üstelik kalkmak için bi yerden atlamama vesaire gerek olmuyo,kalkış stilim her ne kadar korkunç olsa da istediğim zaman kalkabiliyorum.
-D.E.

Unknown dedi ki...

Ben korkmaya başladım. Rüyalarımı bir flim gibi görüyorum. Yaklaşık 5ay dan beri rüyalarımı yazıyorum ve şunu fark ettim en son nerde kaldıysa rüyam oradan başlıyor. Ya da aynı rüyanın benzerini yaşıyorum. Hatta bunu yaşarken yani aynı rüyayı gördüğümü rüyada fark edebiliyorum. Ben daha önce youtube den bir video açmıştım. Böyle rüya konturolü falan içindi. Pek inanmadığım için denedim. Bir kaç hafta sonra rüyamda'Ben rüyadayım' demistim. Istediğim çoğu şey olmuştu. Ama bunlar kabuslara dönüşmeye başladı.Bilinç altım oldukça korkunc şeyler biliyor ve ruyamda her defasında beni yeniyor. Bundan korkmaya başladım. Evet resmen kendimden korkuyorum. Özel bir yetenek biliyorum. Ama böyle bir yetenege sahip değilseniz. Boş verin!!
Merak etmeyin

Unknown dedi ki...

Ben bağzen kendimi bir boşluğa atıyorum ve yatağıma düşüyo gibi oluyo sonra uyanıyorum. Uyandıkdan sonra biraz vücudumun kendine gelmesini bekliyorum odhisyo garip

Unknown dedi ki...

Bak bundan ileriye gitme. Bu konuda deneyimliyim. Lütfen gitme. Kendiliğinden oluyorsa yapmanı engeleyemessin benim gibi...
Ama kendiliģinden olmuyorsa lütfen yapma. Korkuyorsun ve psikolojik sorunların ciddileşebilir. Tekrar soýluyorum yapma...

Unknown dedi ki...

Kabuslarda kendini öldürmek yerine iyi şeyler olmasını iste. Bu senin bilinç altın istediğine sahipsin unutma ve sakın gerçekle rüyayı karıştırma. Dikkat et

Unknown dedi ki...

Çok tehlikeli şahsen 14 yaşındayım. Yeteneğim doğuştan var. Bu cidden korkunç. Birakabiliyorsan dene

Unknown dedi ki...

Bunu gerçekte de yapmış olabilirsin. Paralel evren gerçekliği kanıtlanamamış birşeydir. Emin değilim. Gerçek ve rüyayı ayırt edemiyor olabilirsin. Çünkü rüyada bilmediğin bir şeyi görmen %99 oranla imkansız

Unknown dedi ki...

Ben Çok şaşırdım herkes rüyada oldupunu anlayıp kontrol edebiliyor.Fakat ben 2 gece önce rüyada olduğumu farkettim ama ko trol edemedim inşallah 1 gün sonra kobtrol ederim dedim yani 1 gece önce bu sefer farkedemedim rüyada olduğumu rüyada olduğumu anlayınca nasıl kontrol edebilirim çok zengin olayım dedim hiçbir şey olmadı.Uçmak istiyorum dedim kendimi aşağı bıraktım çatıdan yine hiçbir ley olmadı tam yere düşücekken uyanıyorum lütfen yardım edin rüyada olduğumu anlayınca nasık kontrol edeceğim şimdiden teşekkürler

AbdulKadir dedi ki...

Ben 16 yaşındayım ve sadece bir kere yaşadım. rürada olduğumu faredince nedenini bilmiyorum ama uyanmak isteyip uyandım. bunun bi anlamı var mı?

Unknown dedi ki...

Merhaba kardeşim özel olarak goruselim senle �� bende bi kaç defa rüyada oldgumu anladım ama ruyami yönlendirmeye kalktigimda hemen uyandım..bu rüya olayını değerlendirip kendimizi geliştirmemiz lazım..ismim Mehmet tumbas faceden ulaşabilirsin bana

Adsız dedi ki...

12 yaşındayım rüyalarımı kontrol edebiliyorum. Örneğin biri beni koşturuyorsa hemen uçurumdan atlıyorum. Tam yere düşecekken uyanıyorum.

Unknown dedi ki...

Balık burcuyum 3,4kez bu duyguyu yaşadım gerçekten harika bir şey coğunda uçmak istiyorum ayağımı destek alıp kendimi fırlatıyor um ve uçuyorum ama kısa sürüyor uyanıyorum, birkeresinde birilerinden kaçıyoruz ve bir arabaya biniyoruz diyorumki rüyada olduğumu biliyorum ben direksiyon tarafında oturmuyorum ve heyecan la direksiyon buraya gelsin diyorum hopp geli veriyor ama kısa sürüyor yoksa neler yaparım varya..:)

Unknown dedi ki...

Bence zeus bize bagisladi bu lutfu

Adsız dedi ki...

Arkadaşlar size bir anımı anlatacam
İşten gelmiştim çok yorgundum hemen uyuyayım dedim ama uykum gelmiyordu yani anlayacağınız beynim yorulmustu. Yatakta düşünürken birden uyumuşum sonra rüyada rüya olduğunu anladım ve çok uzun bir süre bu olayı yaşadım çok güzel bir ruyaydı gerçekten. Tekrar yapmak istiyorum ama biraz korkuyorum sizce yapmalıyım?

Unknown dedi ki...

Bu gercekten özel bir yetenek mi bilmiyorum ama uyku halinde iken gördüğüm her ruyanin ruya oldugunu bilerek gormeye devam ederim yillardir.. Burda yazanlari okuyunca sasirdim..

Unknown dedi ki...

Bende rüyamda koştuğumu biliyorum o yüzden yavaş koşuyorum

Unknown dedi ki...

Bende de var bu ama ben rüyamı yönetemiyorum bugün mesela acayip bi rüya gördüm diyorum ki korkma zaten birazdan uyanacaksın bu bi rüya diyorum yine de rüyayı yönetemiyorum 😢

Unknown dedi ki...

Aynenn benim de aklima gelmiyor yani ben bugun bi gerilimli ruya gordum tek yapabildigim yanimdaki insanlara bunun bir ruya oldugunu biliyorsunuz digmi demekti

Mizzy Bot dedi ki...

Abi Ben lise 1 e geçdim eski 8 inci sınıftaydım hoca ders anlatıyodu bi arkadaşımla kavgalıyız rüyamda bana diklendi ve dedimki ben lise 1 e gidiyorum bu gerçek deyil sonra fark ettim onu ittim çıktım sıradan sonra uyandım nsl bişiyse merak ettim geldim

Adsız dedi ki...

MERHABA ARKADAŞLAR BEN 12 YAŞINDAYIM VE HER ZMAN RÜYADAĞ OLDUĞUMU BİLİYORUM VE İSTEDİĞİ ZAMAN İSTEDİĞİM YERDE UYANI BİLİYORUM YANİ RÜYAMI KENDİM YÖNETİYORUM BEN UYANMAK İÇİN YÜKSEK BİR YERDEN FELAN ATLAMIYORUN SADECE İSİTYORUM VE OLUYOR 11 YAŞINDAN BU GÜNE HER RÜYAMIN RÜYA OLDUĞUNU ANLIYORUM İSTEMSİZCE...AMA BU 2017 DE HİÇ RÜYA GÖRMEDİM o.O BU NORMAL BİŞEY DEĞİL ASLINDA 2017 GİRERİ ÇOK OLDU AMA YİNEDE HALA RÜYAMIN İÇİNDE RÜYADA OLDUĞU MU BİLİYOR MUYUM DİYE ÇOK MERAK EDİYORUM. RÜYA GÖRMEYE DEVAM ETMEK İSİTORUM ACABA NASIL RÜYA GÖRÜRÜM? (bu yazıyı okuyan herkez için teşekkür ederim.) :)

Adsız dedi ki...

MERHABA ARKADAŞLAR BEN 12 YAŞINDAYIM VE HER ZMAN RÜYADAĞ OLDUĞUMU BİLİYORUM VE İSTEDİĞİ ZAMAN İSTEDİĞİM YERDE UYANI BİLİYORUM YANİ RÜYAMI KENDİM YÖNETİYORUM BEN UYANMAK İÇİN YÜKSEK BİR YERDEN FELAN ATLAMIYORUN SADECE İSİTYORUM VE OLUYOR 11 YAŞINDAN BU GÜNE HER RÜYAMIN RÜYA OLDUĞUNU ANLIYORUM İSTEMSİZCE...AMA BU 2017 DE HİÇ RÜYA GÖRMEDİM o.O BU NORMAL BİŞEY DEĞİL ASLINDA 2017 GİRERİ ÇOK OLDU AMA YİNEDE HALA RÜYAMIN İÇİNDE RÜYADA OLDUĞU MU BİLİYOR MUYUM DİYE ÇOK MERAK EDİYORUM. RÜYA GÖRMEYE DEVAM ETMEK İSİTORUM ACABA NASIL RÜYA GÖRÜRÜM? (bu yazıyı okuyan herkez için teşekkür ederim.) :) (rüyasın kontrol etmek için bir ipucu sadece hayel edin ama rüyadayım şimdi ne yapacam derseniz kendinizi yatağın üstünde uyanmış bir şekilde görrüsünüz sadece hızlı düşünün...

Adsız dedi ki...

BU YAZDIĞIMI OKUYUN:
Bu bir hastalıktır, rüyada oldunu anlamak sadece ileri zekadaki insanlarda görülür ayrıca bir yetenektir beynin farklı kısımlarını çalıştırıp ruha singal gönderir ama ruh bedende olmadığı için anlamaz sadece mantık anlar eve geri kalkamazsınız... Bu bende nerseyse her rüyamda oluyor ama artık bu evrelerden çıktım istediğimi yapabiliyorum rüyalar bana mutluluk veriyor uçabiliyorum sevmediğim insanların başına bela olabiliyorum söyleyemediğim bişey varya söyleyebiliyorum mesela sevdiğim çocuga.. rüyalar alemi farklıdır bu durum aslında çok belalı ve sıkıntılı bir durumdur ruhun geri gelmeme ihtimalı çok yüksektir. Ben artık bu tür şeyleri yaşaya yaşaya bi taktik geliştirdim istemediğim yada rüyadan çıkmak istediğim bi durum olunca kendimi yüksekten atıyorum ve ruhum boyut değiştırıyor sarsılıyorum ve kalkıyorum bunu genelde şu gibi durumlarda yapıyorum
alarmım çalıyor okula gidicem sanki bu rüyanın içinde müzik çalıyormuş gibi oluyor ve rüyadaki bazı arkadaşlarıma gidiyorum diğip bir yerden atlıyorum uyanıyorum
eğer bu durumdan hoşnut değilseniz bir besmele çekip yatın hiçbir birşey olmaz

Adsız dedi ki...

eğer anlıyorsan ve hemen kalkıyotsan bu demek oluyorki ruhun beyninin singalleri arasında sıkımyı yaşıyor bu çok anormal bir durum rüya görmemenede gelirse bu daha anormal beyninin bazı yerlerinde hasar olabilir normal gibi umursamaz birşey gibide görülebilir muhtemelen geç kalkıyorsun yada çok geç yatıyosun unutuyor da olabilirsin uzman bi doktara görün bence

Adsız dedi ki...

merak etme bende sevdiğim çocuğa açılıyodum rüyamda oda bana açılıyodu sarılıuoduk konuşuyoduk falan sonra ben dedimki bu bir rüya kendini kapturma kalkınca ilk sersemleyeceksin sonra rüya be diğip geçecek sin geçme yaz bana bak göreceksin dedim ve rüya bitti bir mesaj geldi bi baktım o ve o gümden bee
ridir çok anormal bir insanım bunu oku işine yarar
Bu bir hastalıktır, rüyada oldunu anlamak sadece ileri zekadaki insanlarda görülür ayrıca bir yetenektir beynin farklı kısımlarını çalıştırıp ruha singal gönderir ama ruh bedende olmadığı için anlamaz sadece mantık anlar eve geri kalkamazsınız... Bu bende nerseyse her rüyamda oluyor ama artık bu evrelerden çıktım istediğimi yapabiliyorum rüyalar bana mutluluk veriyor uçabiliyorum sevmediğim insanların başına bela olabiliyorum söyleyemediğim bişey varya söyleyebiliyorum mesela sevdiğim çocuga.. rüyalar alemi farklıdır bu durum aslında çok belalı ve sıkıntılı bir durumdur ruhun geri gelmeme ihtimalı çok yüksektir. Ben artık bu tür şeyleri yaşaya yaşaya bi taktik geliştirdim istemediğim yada rüyadan çıkmak istediğim bi durum olunca kendimi yüksekten atıyorum ve ruhum boyut değiştırıyor sarsılıyorum ve kalkıyorum bunu genelde şu gibi durumlarda yapıyorum
alarmım çalıyor okula gidicem sanki bu rüyanın içinde müzik çalıyormuş gibi oluyor ve rüyadaki bazı arkadaşlarıma gidiyorum diğip bir yerden atlıyorum uyanıyorum
eğer bu durumdan hoşnut değilseniz bir besmele çekip yatın hiçbir birşey olmaz

Adsız dedi ki...

rüyaların seni yeniyırsa kaç ve yüksekten atla bak göreceksin bu yazdığım yazıyıda oku Tanrıya dua edip yat bunun yüz jatı bende vae korma Bu bir hastalıktır, rüyada oldunu anlamak sadece ileri zekadaki insanlarda görülür ayrıca bir yetenektir beynin farklı kısımlarını çalıştırıp ruha singal gönderir ama ruh bedende olmadığı için anlamaz sadece mantık anlar eve geri kalkamazsınız... Bu bende nerseyse her rüyamda oluyor ama artık bu evrelerden çıktım istediğimi yapabiliyorum rüyalar bana mutluluk veriyor uçabiliyorum sevmediğim insanların başına bela olabiliyorum söyleyemediğim bişey varya söyleyebiliyorum mesela sevdiğim çocuga.. rüyalar alemi farklıdır bu durum aslında çok belalı ve sıkıntılı bir durumdur ruhun geri gelmeme ihtimalı çok yüksektir. Ben artık bu tür şeyleri yaşaya yaşaya bi taktik geliştirdim istemediğim yada rüyadan çıkmak istediğim bi durum olunca kendimi yüksekten atıyorum ve ruhum boyut değiştırıyor sarsılıyorum ve kalkıyorum bunu genelde şu gibi durumlarda yapıyorum
alarmım çalıyor okula gidicem sanki bu rüyanın içinde müzik çalıyormuş gibi oluyor ve rüyadaki bazı arkadaşlarıma gidiyorum diğip bir yerden atlıyorum uyanıyorum
eğer bu durumdan hoşnut değilseniz bir besmele çekip yatın hiçbir birşey olmaz

Unknown dedi ki...

Astral seyahatin varlığı gerçek bence ben ne zaman bir yerim kesilse orda kırmızı bir izle uyaniyorum fotografini cekene kadar kayboluyor.bilincimiz acikken ruhumuz bedenimizi terketmeden baska boyutta olaylar yasiyor ben buna inaniyorum ister adı delilik olsun ister başka birşey kaçkez tehlikelerden kurtuldum rüyada olduğumu anladığım için rüyalar masal gibi gelsede insanoğlunun farklı bir boyuta geçtiğinin ıspatıdır.sevdiginiz bir insani uyurken gordunuz mu bedenen yeryuzunde ama bilinci nerde dünyayla bağlantısı sadece işitme,bilinç olarak başka bir alemi yaşıyor uyku içinde insan bedenine hakim değil Allah a emanet uyuyor

Unknown dedi ki...

Dun bir ruya gordum aslinda bir degil dort ruya her seferinde ruyada oldugumu biliyordum uyanmak istiyordum ama uyanamiyordum kontrolde edemiyordum her bir ruyadan sonra kemdimi uyandim zannediyodum gozumu odamda aciyordum sonra tekrar farkli bir seyler goruyordum ruyadan asla uyanamayacagimi dusunmustum cok kotuydu

Unknown dedi ki...

Ayn kapatinca bende uyandim

Unknown dedi ki...

Arkadaslar ben 14 yasindayim ve ruyada oldugumu iki kez gordum birincisi ruyada oldugumu anliyorum ve anladigimda cok korkuyom telasli oluyom gozumu acmaya calisiyorum ama acilmiyor sonra gozlerimi kirptim ve uyandim ikincizi ise ruyada oldugumu anliyorum ve kendimi kontrol ediyorum ve uyanmak istyorum ve bir ucuruma gidiyorum ordan atliyorum ve uyaniyorum uyandigimda ise vucudumda agri vardi ama bu artik olmamaya basladi yani ruyada oldugumu anlamamya basladim lutfen biri yol goztersin yardim etsin bida gormek istiyorum kisacasi surekli nolur cevap yazin

Unknown dedi ki...

Ben bu gün rüya gördüm çok güzeldi arkaşlarim vardı rüyamda off rüya bitecek uyanıcaz diye üzüldüğümü hatırlıyorum

Unknown dedi ki...

Ben ruyamdan sıkılınca aniden uyanabiliyorum mesala alarm çaldığı an

Adsız dedi ki...

ben ruyada oldugumu anladim ve uyanmak istedim ama uyanamiyodum

Adsız dedi ki...

Gerçekten çok güzel bisey ama bi okadar da tehlikeli bazen gercek hayatta ruyadamiyim diye donup kalıyorum ve ikisini ayirt etmek gerçekten zor çünkü eğer isterseniz ruyanizda caninizin acidigini hissedebilirsiniz ve bir baska kötü yani da su ki orda bilerek risk alınca uyaninca hissediyorsunuz ama değer yani kontrollu bir sekilde istediğin hersey imkansızlar bile gerçekleşiyor şahsen ben bu durumda olmayı seviyorum:)

Adsız dedi ki...

Bende iki gün once bir ruya gordum . Ruyada oldugumu farkedip kendimi ruyadan uyandiriyordum cunku ertesin gun sinavim vardi :))

Unknown dedi ki...

HERŞEY BEYNİMİZDE GERÇEKLEŞİYO FAKAT BENDE AYNI ŞEKİLDE RÜYADAYKEN GENELLİKLE KÖTÜ RÜYALARDAYKEN RÜYADA OLDUĞUMU BİLİYORUM VE DİYORUM ARKADAŞLARIMA GÜLEREK BEN RÜYADAYIM ŞUANDA YATIYORUM FİLAN UYANMAK İÇİN GÖZÜMÜ KAPATIYORUM VE ZORLA UYANIYORUM FAKAT ŞÖLE Bİ DURUM VAR VEN HER ZAMAN UYUDUĞUMUZDA RUHUMUZ VEDENDEN AYRILIYOR GİBİ HİSSEDİYORUM SANKİ UYKUDAYKEN RUH BEDENDEN AYRILIYOR VE RUH GERİ BEDENE GİRDİĞİNDE SANKİ UYANDIĞIMDA BUNU FARKEDİYOR GİB İYİM

Unknown dedi ki...

Saat şuan sabah 4 ve ben 2,3 dakika önce bunu yaşadım.rüyadayken hiçbirşekilde sesim çıkmıyordu ve ben rüyada olduğumu bilip fatiha suresini okumaya başladım okuduktan hemen sonra bağırmayı denedim ama olmadı bir daha debedim bu sefer uykudan uyandım.ama uyandıktan sonra direk ağlamaya başladım.(RÜYADA BAĞIRAMAMAYI)ALLAH KİMSENİN BAŞINA VERNESİN.

Adsız dedi ki...

Merhaba arkadaşlar ben çok fazla rüya gören biriyim her uyuduğumda görüyorum ama bazılarını hatırlayamıyorum çok farklı rüyalar gördüm şöyle söyliyim gördüğüm bir iki rüya gerçek oldu bazılarının da anlamına baktım birkaç tanesi de öyle gerçekleşti rüya içinde rüya da gördüm rüyamda bıçaklandım ve uyandığımda ağrım da oldu yani çeşit çeşit ve son olarak bu konuyla ilgili de ben birkaç rüyamda rüyada olduğumu anladım şöyle oldu rüyamda o an başka şehirde olan bi tanıdığım geldi ama böyle çok alakasız bi yere pat diye gelemeyeceğini bildiğim birisi bende kendi kendime hayır o şu an burda olamaz ki kesin rüya görüyorum dedim ama ben diğerleri gibi uçmadım ya da uçurumdan atlayarak uyanmadım sadece rüyada olduğumu anladım kendimi yatağımda gördüm ve uyandım yorumlarınızı okuyunca merak ettim bende niye sizdeki gibi olmuyor yani siz uyanmak için illa uçurumdan falan düşüyorsunuz ama ben sadece uyanmak istiyorum ve uyanıyorum bi de ben sizin gibi rüyamı kontrol edemiyorum o yüzden benimkinin lucid rüya olduğunu sanmıyorum o zaman benimki ne oluyor bilen varsa söylerse sevinirim

Unknown dedi ki...

Ben ruyada oldugumu anladigimda yanimda bir kisi geldi bana ne dilersin dededim elimde silah olsun dedeim direk oldu.

Adsız dedi ki...

Bende rüyada olduğumu biliyorum ama rüyamı yönetemiyorum keşke yönetebilseydim ama olmuyor sadece istediğim zaman uyanabiliyorum

Adsız dedi ki...

Aynen ya da demin yaşadım ya .Rüyaya geçış yaptım sonra okulda direk men sırada oturduğumu gördüm sonra arkadaşlarla oyunlar oynadık.sonra bunun bir rüya olduğunu anladım ve kendimi hızlıca ileri doğru sarstım ve uyandım sonra kalktım anneme baktım sonra yine rüya olduğunu anladım bu olay 2 3 kere daha başıma geldi ve sonuncusunda annem ortalıkta yoktu çok ürkütücü bir durum.Adamında yazdığı gibi sabah sularında yaşamadım bu olayı
.

Melek dedi ki...

Ben rüyam da belime dövme yaptırdım sonra bunun gerçek olamayacağını düşündüm.Bir dövme daha yaptırmak istedim küçük bir m
harfi(ismimin baş harfi) daha sonra dövmeyi yaptırmaktan vaz geçtim.Bu arada bunlar yaşanırken içimden birazdan rüyadan
uyanacağım falan diyordum sonra uyandım







Adsız dedi ki...

Arkadaşlar benimki biraz farklı ben rükrüyada olduğumu anlıyorum ve ben rüyadayım diye bağırıyorum ve hemen uyanıyorum yani kontrol etme falan olmuyo 🤔☺

Emrah Erdoğan dedi ki...

Kardesim senin basina gelen olay benim ayda 3 4 defa basima geliyor.

Adsız dedi ki...

bu olayı 2. kez yasiyorum okuldaydim ve hic tanimadigim bir kadın hoca vardi on siraya oturdum ve ruya oldugunu anladım sonra zaten ruyadayiz bisey yapmam lazim dedim ve hocayla iliskiye girdim ve uyandim cok degisik bi histi bu olayı eger ki yasamak istiyosaniz sabah uyanip bir sure durduktan sonra uyumaya calisin yarı uyku halinde oluyo cunku tam uykuda biraz daha gelistirmek lazim

Unknown dedi ki...

Ya bu ben saçımı boyadım,araba aldım gezdim diyenler bence sacmalamis. Bende dun gece ruyada olduğumu anladım. 2 erkek arkadasimla konuşuyordum. Bir az konustuktan sonra birden bire onlara "biz şu an rüyadayız biliyormusunuz?" Dedim. Onlar şaşkın şaşkın benim yüzüme bakmaya başladılar. Sonra ben yeniden tekrar etdim. "Şu an bu gerçek değil ben uyuyorum dedim." Sonra birden panik oldum. Sanki bir daha uyanamıycakmısım gibi."Bakın şimdi uyanıcam " dedim. Gözlerimi sıkı sıkı kapadım açtıgımdada uyanmıştım. İyi bir deneyimi açıkcası

Unknown dedi ki...

Ben bugün gördüm sabaha doğruydu rüyamda bir insana rüyadayiz diyodum ama o beni takmiyodu bile kızı ben yönetiyorum aklımdan dışarı çıkalım falan diyordum sabah zor zor kalktım çok değişik bir histi 😣

Unknown dedi ki...

benim rüyalarım çok fazla bilim kurgu falan izledigimden midir nedir çook fantastik.gelecegi görüyorum (kafamda uydurmuş oldugum gelecegi),geçmişi,uzayı, evreni, istedigim kişileri,ünlüleri,şehirleri,hatta bazı kişilerle konuşup diyorum ki biliyor musun şuan rüyadayız, bana inanmıyor sonra -diyorum ki içimden insan zihninde her şey olabilir -yani ben seni rüyamda görüyorken belki sende beni rüyamda görüyorsundur sonra o kişilere numaramı veriyorum eger gerçeksen uyandıgında beni ara diye. ilk seferinde ben numaranı vermiştim ama işe yaramamıştı sonra rüyamda konuştugum kişilerin numarasını almaya başladım ama hiçbir zaman hatırlayamadım . bu seferde şey düşündüm benim numaramı verdigim kişilerde eger gerçekse numaramı hatırlayamamış olabilirler.rüyamda rüyada oldugum farkında olup konuştugum kişilerin numarasını ezberlemeye çalıştım ama bu da başarısız oldu. sonra bende numara alma işini bıraktım kendi kendime dedim ki saçmalıyosun bırak bu işin peşini.evet bende öyle yaptım.rüyada oldugum farkına varıyorum rüyada olaylar devam ediyor birileri bir şeyler konuşuyor fantastik şeyler fln yapıyorlar bende onlara bakıp şuan rüyadayım bakalım neler yapacaklar diye bekliyorum.
ilk başlarda kötü rüya gördügümde böyle bir şey olamaz rüyadayım diyip uyanıyodum.sonra uçmaya gezmeye başladım.arada aksiyon filmlerinden bi kesit gibi rüyalar görüyorum .birileriyle savaşıyoruz bana silah dogrultuyor ulan diyorum şuan rüyadayım bana ne yapabilirsin ki diyip üzerlerine yüürüyorum belalı biri oluyorum yani sfsffasads
öyle garip şeyler görüyorum ki bazen kendi kendime hayret ediyorum.üstün yetenek midir ödül müdür ceza mııdır bilemem ama belli bi zamandan sonra sıkıcı oluyor çünkü yukarda biri yazmıştı sadece bildigim şeyleri görebiliyosun evet öyle ve de sınırlı ben uzaya gittim aya gittim uzay boslugunda dururken artık ilerisi görmek istiyorum diyerek çokk fazla uzaga gittim ama hiçbir şey yoktu saadece karanlık çünkü orda ne oldugunu bilmiyorum kafamda şekillenmedi bilinmez.rüyada yapmak iştedigin her şeyi yaptıktan sonra geriye bir tek şey kalıyor BENCE o da başkalarıyla iletişime geçmek saçma biliyorum ama deneyelim bunu okuyan kişi bu gece rüyalarda buluşalım.

İskender dedi ki...

İlk defa böyle bir rüya gördüm. Bu durum beni çok heyecanlandırdı. Birbirinden bağımsız iki olaydan sonra bu olayların saçma olduğunu bunun bir rüya olduğunu rüyamda söyledim. Sonra uyanmam gerektiğini aslında şu an yatağımda yattığımı söyledim. Hadi uyan uyan uyanmalısın şeklinde rüyamdaki beni zorlasam da bir türlü gerçekliğe dönemedim. Bu durum beni korkuttu sanki sonsuza kadar uyanmayacakmışım gibi geldi. korku, endişe ve panikle birlikte bir anda rüyam bulanıklaştı ve gerçekliğe döndüm. Hayatımda yaşadığım en ilginç en garip deneyimlerden biri oldu.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
- Yandex.Metrica