Rüyada Gelinlik Giymek

Rüyada Gelinlik Giymek



Rüyada gelinlik giymek eğer gelinlik giyen kişi bekar ise evleneceğine işarettir. Gelinlik temiz ise mutlu bir evliliğe kirli ise kötü bir evliliğe yorumlanır. Gelinlik siyah ise evliliğinizde karşınıza çıkacak sorunlara işaret ediyor. Gelinlik görmek ve onu giymek genç kız için evlenmeye, orta yaşlı kadının gelinlik giymesi sevinç ve sürur işarettir.



Gelinlik giydiğini gören kimse eğer evli değilse yakın bir zamanda evleneceğine işarettir. Fakat gelinlik temiz ve güzel bir gelinlik ise mutlu olunacak. Gelinlik kirli veya yırtık ise sonu belirsiz bir evlilik olacağı anlamına gelmektedir. Uyku açıklamalarına baktığımızda, rüyada gelinlik görmek, güzel şeylerin olacağına delalettir.


Rüyada gelinlik görmek, güzel haberler alınacağına ve güzel günler yaşanacağına işaret etmektedir. Rüyada gelinlik görmek, neşeli ve huzurlu günlerin kapıda olduğunu işaret etmektedir. Rüyada gelinlik görmek gelinlik giymek genel olarak temiz gelinlik mutluluk, olumlu, güzel gelişmeleri işaret ederken, kirli, kötü gelinlik bunun tersini ifade eder Yeni, şık bir gelinlik giymek olumlu mesajlar verirken, eski, yırtık, perişan bir gelinlik giydiğini görmek olumsuz mesajlar veriyor. Rüyada evlilik, evlenmek, evlendiğini, evlilik yaptığını, evli olduğunu görmek konusunda evlenmek rüya tabiri sayfası ilginizi çekebilir.

Rüyada beyaz renkli gelinlik saflığı, mükemmellik, barış, masumiyet, şeref, temizlik, farkında olma ve yeni başlangıçları temsil eder, Rüyada bej renkli gelinlik görmek Aynı zamanda bazı konudaki nötr veya tarafsız yerinizi gösterebilir. Rüyada siyah renkli gelinlik bilinmeyen, bilinçsiz, tehlike, gizem, karanlık, ölüm, yas, nefret veya kin işaretler, Rüyada mavi renkli gelinlik doğruluk, bilgelik, cennet, kısırlık, bağlılık, huzur, sadakat ve açıklık temsil eder, Rüyada kahverengi renkli gelinlik materyalizm, pratiklik, yerel mutluluk, fiziksel rahatlık, tutuculuk, bir materyalist karakterini gösteriyor.

Rüyada koyu kırmızı renkli gelinlik zenginlik, başarı ve refah simgeliyor. Bu potansiyel güç göstergesidir. Rüyada Fulya renkli gelinlik Bu rüya aynı zamanda duygusal istikrar ile alakalıdır. Rüyada altın renkli gelinlik bir manevi ödül, zenginlik, incelik ve çevresini gelişme yansıtıyor, Rüyada gri renkli gelinlik korku, depresyon, kötü sağlık, kararsızlık ve şaşkınlık gösterir, Rüyada yeşil renkli gelinlik olumlu bir değişim, sağlık, büyüme, bereket, şifa, umut, canlılık, canlılık, barış ve huzur anlamına gelir, Rüyada pembe renkli gelinlik dış görünüşünüz hakkındaki endişelerinizi, seks ve şehvet temsil eder.

Rüyada açık renkli gelinlik maneviyat ve ilahi koruma anlamına gelir, Rüyada fildişi renkli gelinlik Bir şey ya da birinin, tahmin ettiğiniz gibi mükemmel olmadığını işaret eder, Rüyada Kırmızı renkli gelinlik gelişiminizin tamamlamış olduğunuzu, yeni yaşama adım atabileceğinizi işaret eder.

Rüyada leylak renkli gelinlik düşüncelerden uzaklaşıp, zihin berraklığına kavuşmanın gerektiğini ve daha olumlu düşünmeye başlamanızı, Rüyada Gök renkli gelinlik uyum ve bireysellik eksikliği gösterir, çok makul bir rüya değil, Rüyada Zeytin yeşili renkli gelinlik eğer ortamda barışı sağlamak gerekiyorsa size ihtiyaç var demektir. Rüyada Turuncu renkli gelinlik dostluk, nezaket, cömertlik, canlılık, sosyal simgesidir, Rüyada Mor renkli gelinlik görmek yetenek, şifa sevgi, şefkat ve merhametin, bağlılığın bir göstergesidir, Rüyada Gümüş renkli gelinlik adalet ve saflığı temsil eder, Rüyada Turkuaz renkli gelin elbisesi güç, karışık ve doğal enerji, şifa sembolize eder, Rüyada Menekşe renkli gelinlik yüksek bir hissi anlayış ve özel yakınlık duygusuna sahip olduğunuzu ifade eder. Rüyada sarı renkli gelinlik bu rüyanın hem olumlu hem de olumsuz çağrışımları vardır. Rüyadaki diğer unsurlarla birlikte değerlendirilmelidir.

29 yorum:

Adsız dedi ki...

ben rüyamda gelinlik gördüm ama yaşım daha küçük ginede evlenecem mi yani

Adsız dedi ki...

evet ya aynen bende gelinlik gydiğimi gördüm ama ben daha 13 yaşındayım nasıl olcak ?..

Adsız dedi ki...

Elbette burda yazılı olanlar yalnızca yorum yaşı küçük olanlar için geçerli olması söz konusu değildir.

Adsız dedi ki...

anlamişko ben se 15 yaşındayım

Adsız dedi ki...

ben evliyim ve rüyamda gelinlik giydim bu ne anlama geliyor.

Adsız dedi ki...

Ben ewliyim ve ruyamda uzun duvakli gelilik giyiyorum gelinligm beyaz idi ama suya basiyordum arkamda eltim bana sesleniyordu cok yakismis diyip tebessum ediyordu bu ne anlama gelior

irem dedi ki...

vallah ben 18 yaşindayim bu kaç kez göruyorum rüyamda hep gelinlik giyom

Adsız dedi ki...

bende rüyamda başka birisinin vücudunda gelinlik giyiyodum ne anlama geliyo bilgilenidirir misiniz

Adsız dedi ki...

evliyim ama rüyamda tekrar evlenmek için hazırlık yapıyordum

Adsız dedi ki...

cevaplarmisiniz lutfen.
ben ruyamda akrabamiz var onunla evleniyorum qaliba ama o esinden ayrildi esinin gelinliyini giyiyorum herkes cok yakisdi falan diyo..evleneceyim erkek bi bakiyorum yanimda,bi bakiyorum telefonla konusuyorum.. acikcasi korkdum

Adsız dedi ki...

ben 2 aylık evliyim rüyamda gelinligimi giymiştim bembeyazdı ama üstümde gri hırka vardı bu ne anlama geliyr ?? :(

Adsız dedi ki...

Bende bi baskasini n gelinligini giyiyodum buyuk geliyodu banaa sonra sahibinede dugunede 2 saat faln var gelnligin kenarlarını kesip tekrardan dkiyyoduk bna bunun ne anlma gldgni acklarmsn

Unknown dedi ki...

merhalar ben 18 yasında sozlu bırıym ruyamda 2 tane gelınlık gordum biri acık biri kapalı kapalı olnanda mor bı hırka gıymiştm ne anlama gelıyo

Unknown dedi ki...

rüyamda kendi düğünümdeydim.gelinlik giymişim damat hiç tanımadığım bir adam.ailem ona vermiş.düğün bitiyor ben adamla gitmek istemiyorum.annemin yanında ağlıyorum hüngür hüngür .Bu ne anlama geliyor??

Adsız dedi ki...

20 yasindayim ruyamda sevgilimle evleniyordum beyaz gelinlik giymistim yorumlarmisiniz?

Adsız dedi ki...

bende daha 14 yaşındayım gelinlik gördüm ama yeni mutluluklara huzur ve refaha işaret eder yani böyle de düşünün...

Adsız dedi ki...

Evli bi kadinin gelinlik giydigini görmesi cok iyi yorumlanmiyor. Ben rüyamda gelinlik giyib ve kocamla evlendigimi görmüstüm. Üc hafta gecmeden ayrildim ve sonra bosandim : )))

Adsız dedi ki...

rüyamda düğünüm olacaktı gelinlik giydim ama ayakkabım yoktu saçım da hazır değildi ne anlama geliyor

Adsız dedi ki...

Bende gelinlik giydigimi gordum sacma beni yasim cok kucuk nasil yorumlarsan oyle olur zaten

Adsız dedi ki...

ben 17 yasın dayım daha ruyamda gelinlik gıydım ve gcn gun babam sevgılımle ftgrfmı grdu acaba bunun uzerıne evlenır mıyım :)))

Adsız dedi ki...

cok komiksiniz heaa..

Adsız dedi ki...

Merhabalar ,
Aynen bende Rüyamda Beyaz Gelinlik Giyindigimi Gördüm .Ama Yasim Daha 15

Adsız dedi ki...

Merhaba Derya, Rüyada Aglamak Sevince Isarettir . Sevineceksin.

Adsız dedi ki...

Ben ewliyim.. rüyamda kirli bi qelinlik qiymişim sonra onu çıkarıp temizini qiymişim ne anlamda acabaaaa :/

Adsız dedi ki...

Bense gelinlik gordum evliyim

Adsız dedi ki...

bende rüyamda kanlı gelinlik gördüm o ne acaba

adsiz dedi ki...

Merhabalar ben bekar bir genc kizim . Ruyamda evlndigimi gordum geliklik gymistim beyaz sade guzel bir gelnlikti yanimda bir tane beyfendi vardi ama yuzunu hic hatrlamiyorum tanidik biriyle evleniyormusum ama sonra belime altin sarisi gbi bir kusak bagliyorlardi. Sanradsn uyanmisim saten. Bu ne anlama geliyor acaba cevabinizi bekliyorum.

Adsız dedi ki...

Evliysen ruyada gelinlik giyip eşinle evlendiğini görmek nikah tazelemekdir. Nikahınız tazelendi.

Adsız dedi ki...

Ruyamda gelinliyim giri diyildi ama magazada kalmis gibi cok kabarik bi gelinlikti ve terzi etek olcumu aluyodu tulunu dikiyodu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
- Yandex.Metrica