Rüyada Paraşüt Görmek, Paraşütle Uçmak, İnmek, Atlamak veya Uçtuğunu Görmek

Rüyada Paraşüt Görmek, Paraşütle Uçmak, İnmek, Atlamak veya Uçtuğunu Görmek

 

Rüyada paraşüt görmek rüya sahibinin özellikle parasal konularda dikkatli davranmadığınız için bazı sorun ve problemler ile karşılaşmaya, rüyada paraşüt hiç ummadığınız bir anda karşılaşacağınız yardım ve iyiliğe yorumlanabilir. Rüyada paraşütle uçmak seyahate çıkmaya, iş hayatında güzel ve olumlu gelişmeler yaşanmasına, rüyada paraşütle inmek feraha ve huzura kavuşmaya, rüyada paraşütle uçtuğunu görmek rahat ve güzel bir yolculuğa çıkmaya, rüyada paraşüte binmek çeşitli deneyimler yaşamaya tabir edilebilir.

 

Rüyada paraşütle atlayanları görmek sevince ve mutluluğa, rüyada paraşütle atlama veya rüyada paraşütle atlamak tehlikeli bazı işlere girişmeye ancak sonuçta başarı elde etmeye, rüyada paraşütle uçmak ne anlama gelir sorusunun cevabını yukarıdaki açıklamalarda bulabilirsiniz.

 

Rüyada paraşüt görmek paraşütle uçmak nedir ne demektir ne anlama gelir neye işarettir yorulur yorumlanır ne demek rüya tabiri yorumu yorumları tabirleri gibi konular için bu bölüme bakılabilir.

1 yorum:

Unknown dedi ki...

Kabus gibiydi bir uçaktan tanımadığım kişilerle atlıyorum işte gidiyorum öyle süzüle süzüle iniyoruz paraşütü açıyorum ama açılmıyor sonra biraz zorlanınca açıldı yere inene kadar sövüyorum inince bir adam biri daha gelecekti acaba atlamadımı dedi birisi onun paraşütü açılmadı dedi can çekişiyordur dedi gittik adamı bulduk meğersem kızmış outlast2 oyunundaki gibi her yer kan kızın belden aşağısı​ parçalanmış ağzından kan fışkırıyor can çelişiyor idi (öncesinde de bir korsanın günlüğünü gördüm çok sacmaydı o) sanırım kabus görmüşum şu parasutlü o olayımı açıklarsanız çok sevinirim (önceki akşam düğün vardı kız sanki oradaki kızların birine benziyordu) gördüklerimi hiç değiştirmeden yazdım lütfen açıklayın

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
- Yandex.Metrica